Üle kümne aasta on tuhanded inimesed septembris teinud vähemalt kuuks ajaks alkoholiga lõpparve. 2017. aastal on pundis rohkem kuulsaid tegelasi kui kunagi varem, näiteks Kristel Aaslaid ja Karl Erik Taukar, kes kutsuvad veebis, teles, raadios ja tänavareklaamidel kampaaniaga ja oma tiimiga ühinema.
Kampaania sümbolina kasutatakse tagurpidi joogiklaasi. Tegin GPSi abil ettevõtmise toetuseks mõned sirgeldused.
35-kilomeetrine pits, millesse mahub terve Ülemiste järv
Klaas sportlastele ja rahvatantsijatele
20-minutiline jalutuskäik lapsekäruga
Ravi tänava tagurpidi pits. Lapsega kärutades.
Tagurpidi pokaal Pääsküla jõkke
Telliskivis kohtasin tuttavat, kes küsis, et mis teen. “Hetkel teen GPSi abil Tallinna kaardile #septembriseijoo 2017 kampaania jaoks tagurpidi viinapitsi ülemist otsa…”. Sain imeliku pilgu vastu.