Septembris ei joo

Üle kümne aasta on tuhanded inimesed septembris teinud vähemalt kuuks ajaks alkoholiga lõpparve. 2017. aastal on pundis rohkem kuulsaid tegelasi kui kunagi varem, näiteks Kristel Aaslaid ja Karl Erik Taukar, kes kutsuvad veebis, teles, raadios ja tänavareklaamidel kampaaniaga ja oma tiimiga ühinema.

September 2017

Kampaania sümbolina kasutatakse tagurpidi joogiklaasi. Tegin GPSi abil ettevõtmise toetuseks mõned sirgeldused.

35-kilomeetrine pits, millesse mahub terve Ülemiste järv

Septembris Ei Joo 2017 Ülemiste järv

Klaas sportlastele ja rahvatantsijatele

Klaas sportlastele20-minutiline jalutuskäik lapsekäruga

Septembris Ei Joo 2017 lapsekäru edition

Ravi tänava tagurpidi pits. Lapsega kärutades.

Septembris Ei Joo 2017 Ravi tänav

Tagurpidi pokaal Pääsküla jõkke

Septembris Ei Joo 2017

Telliskivis kohtasin tuttavat, kes küsis, et mis teen. “Hetkel teen GPSi abil Tallinna kaardile #septembriseijoo 2017 kampaania jaoks tagurpidi viinapitsi ülemist otsa…”. Sain imeliku pilgu vastu.